Redbet recension & betting bonus

Redbet är ett företag med rötterna i Sverige som grundades år 2002. Redan från början valde man att fokusera på vadslagning mellan spelare och odds. Kortfattat är Redbet därmed en spelbörs där medlemmar kan välja mellan att ta emot spelares satsningar (laying) eller tippa på angivna odds (betting). Dock är det enbart medlemmar som uppfyller specifika krav som får använda sig av laying, för alla andra fungerar Redbet som en vanlig spelsajt. Sportsbetting-sektionen i sig är oerhört lättnavigerad och passar därmed även spelare med mindre erfarenhet.

Du kan spela på det mesta

På marknaden har Redbet kommit att bli känt som en bettingsajt för fotbollsintresserade, men man representerar även en hel del andra sporter. Exempelvis kan man välja mellan odds på snooker, volleyboll, cykling, motorsport, tennis, MMA, ishockey, boxning och basket. Till skillnad från liknande hemsidor finns inga odds på ”icke-sporthändelser” såsom Eurovision eller politiska val. Ett överraskande inslag är å andra sidan det stora utbudet av de anglosaxiska grenarna amerikansk fotboll, cricket, australiensisk fotboll, rugby och baseball.

Fotbollen är dock störst

Fotbollen är dock den sport som verkligen glänser på Redbet. För tillfället kan man satsa på fotbollsmatcher i trettio länder, samt massvis med internationella evenemang. Det spelar ingen roll om man vill tippa på turneringen Copa Libertadores i Sydamerika eller på J-League i Japan; alla fotbollsmatcher hittas på Redbet. Bäst är utbudet för matcher som spelas i Nederländerna, Tyskland, Spanien och England. Vanligtvis hittar man några av marknadens bästa odds för toppdivisioner såsom Premier League, Bundesliga och La Liga.

Självklart finns live betting

Redbet har en egen avdelning för live betting som föga förvånande domineras av fotboll. Självfallet finns även en del andra större sporter representerade såsom ishockey, basket och tennis. Under sommaren 2014 lanserades en snabbare version för livebetting som kallas för SuperLive, vilket löste problemet med långsamma uppdateringar. Den nya tjänsten har såväl förbättrade som nya funktioner och fungerar klanderfritt. Ett extra stort plus får tjänsten för hur tydligt de olika spelalternativen presenteras. Som spelare behöver man inte söka igenom långa rullgardinsmenyer för att hitta det man söker, något som kan vara avgörande i livebetting där oddsen ständigt ändras.

Räkna med bra bonusar

Hos Redbet är man väldigt generösa med bonusar. Välkomstbonusar för nya spelare fås nämligen för den första, andra och tredje insättningen, samt den första satsningen. Satsningen måste dock minst ha oddset 1.5 och det är satsningens totala summa som avgör bonusens storlek. För att nämna exempel på aktuella välkomstbonusar vid insättningar får man 100 % bonus på sin första insättning och 50 % bonus på den andra. Överlag ordnar Redbet även kontinuerligt tävlingar för medlemmarna där man kan vinna bonuspengar.

Bra support och betalningsmetoder

När man skall sätta in pengar på sitt konto hos Redbet kan man välja mellan flertalet överföringsmetoder såsom MasterCard, Visa, WebMoney, Neteller, Paysafecard eller banköverföring. För uttag av pengar kan man använda Visa, banköverföring, WebMoney, Skrill eller Neteller. Utöver en mängd pålitliga överföringsmetoder erbjuder Redbet en oerhört välutvecklad support åt sina spelare. Den kunniga personalen hjälper snabbt till om man stöter på problem eller har några önskemål. Lättast nås den svenskspråkiga supporten via livechatten, men man kan även med fördel använda sig av e-mejl eller telefon. Telefonsupporten är bemannad klockan 09.00-01.00, medan livechatten och e-mejl fungerar dygnet runt.

Om oss

Svenskbetting.com är en sajt som tar upp allt inom betting på nätet. Om du behöver hjälp på traven när du skall börja spela på nätet är vi den ultimata guiden för dig. Vi har en mångårig erfarenhet inom sportsbetting - speciellt på nätet. Vi önskar dig lycka till och hoppas du kammar hem en riktig storvinst här genom oss.

Kontakta oss

Finns det något du undrar över? Något som du kanske inte riktigt förstår? Då är det bara att kontakta oss. Den mesta informationen finner du här på sidan men om något är oklart eller om du behöver extra hjälp kan du kontakta oss genom vårt kontaktformulär som du finner i menyn. Vi besvarar alla frågor inom 24 timmar.

Spela sunt

Spelproblem är ett ganska välkänt problem och det är ingen som mår bra av det. Det är viktigt att du har kontroll över ditt spelande. Vi förespråkar spel på nätet med gott omdöme och vi hoppas att du är försiktig när du spelar. Om du känner att du har problem rekommenderar vi ett besök till slutaspela.se.

Google hjälper till

Vi försöker så gott vi kan här på Svenskbetting.com. Men det är omöjligt att skaffa lika mycket information som du finner hos en ganska bekant sökmotor, nämligen Google.se. Om du inte hittar vad du letar efter här hos oss kan du alltid göra en enkel sökning hos Google, där finner du allt!
Copyright © 2017 Svenskbetting.com – Betting på nätet med bra odds.