Betsafe recension & betting bonus

Betsafe är ett spelbolag som lanserades i början av 2006 och kom snabbt att bli en utav de svenska spelarnas favoriter. Företaget ägs utav det kända Betsson och har för tillfället närmare 450 000 kunder i 100 olika länder. Även om Betsafe i grunden är svenskt, är det registrerat på Malta för att kunna erbjuda spelarna skattefria vinster. De sporter som verksamheten erbjuder vadslagning i varierar något, men fokus ligger tydligt på europeiska sporter. Några av de mest omtyckta är trav, handboll, skidskytte, tennis, backhoppning, innebandy och fotboll.

Du kan spela på nästintill allt

Sammanlagt erbjuder Betsafe sina kunder möjlighet till vadslagning inom ett 30-tal olika sporter, men har även odds inom novelty betting och e-sport. Utbudet är med andra ord oerhört brett och det finns garanterat något som passar för alla intressen. För att nämna exempel kan man lyfta fram odds på ovanliga sporter såsom discgolf, strandfotboll, landhockey, gaelisk fotboll och resultat i melodifestivalen. Jämför man med liknande sajter har Betsafe ett utav de mest omfattande utbuden gällande odds.

Motorsport, basket, tennis, ishockey och fotboll står emellertid i fokus på Betsafe. Detta märks genom att var och en av de fem stora sporterna har ett massivt utbud av olika odds. Övriga grenar som Betsafe valt att lägga större bevakning på är amerikansk fotboll, MMA och handboll. Hästsporter såsom trav finns representerat i form av exempelvis V75-loppen som ordnas på lördagar. Det som verkligen satt Betsafe på sportsbetting kartan är dock möjligheterna för vadslagning på fotboll. Man erbjuder alltid över 5000 enskilda odds och under populära ligor såsom Allsvenskan, Bundesliga, La Liga och Premier League överstiger antalet 10 000 unika odds. Som spelare kan man välja att spela på allt från handikappspel, raka spel och scorecast till målskyttespel, dubbelchans och utvisningar.

Live betting är den nya grejen

En exklusiv produkt Betsafe satsat mycket på under de senaste åren är livebetting. Det finns alltid en mängd odds att välja mellan inom kategorin på de populäraste sporterna. För fotboll hittar man vanligtvis kring femtio spelalternativ, även för matcher som ligger långt nere i divisionerna. Tennis är en annan återkommande favorit inom livebettingen och erbjuder flertalet spännande odds att välja mellan. Samtidigt kan det vara aningen knepigt för den oerfarne att hitta rätt bland utbudet, men till hjälp finns en tydlig Liveodds-kalender.

Självklart får du en bra insättningsbonus

För tillfället får nya spelare som registrerar sig på Betsafe en bonus värd 100 % på den första insättningen. Bonusen erbjuds när man sätter in minst 100 kronor och aktiveras genom att gå in på fliken ”tillgängliga bonusar”. Själva summan som bonusen utgör kan användas på såväl liveodds som odds pre-match. Överlag är Betsafe väldigt flitiga med att erbjuda tidsbegränsade odds-kampanjer som alla registrerade medlemmar kan ta del av.

Bra support och insättningsmöjligheter

Insättningar och uttag på Betsafe sker smidigt genom ett antal olika pålitliga lösningar. De mest använda metoderna är banköverföring, Skrill, Neteller, Mastercard och VISA. Tillkommande avgifter och behandlingstid varierar beroende på vilket alternativ man använder. Vad gäller supporten märker man hur mycket Betsafe värnar om sina medlemmar. Man når nämligen den hjälpsamma personalen via live chatt, telefon eller e-post alla dagar, dygnet runt. Supporten är självfallet alltid på svenska och telefonnumret är svenskt.

Om oss

Svenskbetting.com är en sajt som tar upp allt inom betting på nätet. Om du behöver hjälp på traven när du skall börja spela på nätet är vi den ultimata guiden för dig. Vi har en mångårig erfarenhet inom sportsbetting - speciellt på nätet. Vi önskar dig lycka till och hoppas du kammar hem en riktig storvinst här genom oss.

Kontakta oss

Finns det något du undrar över? Något som du kanske inte riktigt förstår? Då är det bara att kontakta oss. Den mesta informationen finner du här på sidan men om något är oklart eller om du behöver extra hjälp kan du kontakta oss genom vårt kontaktformulär som du finner i menyn. Vi besvarar alla frågor inom 24 timmar.

Spela sunt

Spelproblem är ett ganska välkänt problem och det är ingen som mår bra av det. Det är viktigt att du har kontroll över ditt spelande. Vi förespråkar spel på nätet med gott omdöme och vi hoppas att du är försiktig när du spelar. Om du känner att du har problem rekommenderar vi ett besök till slutaspela.se.

Google hjälper till

Vi försöker så gott vi kan här på Svenskbetting.com. Men det är omöjligt att skaffa lika mycket information som du finner hos en ganska bekant sökmotor, nämligen Google.se. Om du inte hittar vad du letar efter här hos oss kan du alltid göra en enkel sökning hos Google, där finner du allt!
Copyright © 2017 Svenskbetting.com – Betting på nätet med bra odds.